hey

hey nu ska jag ha no lektion vi har precis bytt platser så sitter längst fram de suuger MKT!!!!! men kan juh inte uppdatera på no eftersom att jag sitter längstfram :(((((( sen efter no:n har vi slöjd ännu värre me ingvor gör juh en trök kudde där :( men sen ska jag på stan med mamma å köpa kläder skkiit kul och bra efterso matt hon betalar :D



hade ju hprecis svenska där vi prata om diskriminering med maria hon kunde juh typ inte svara på hälftn av frågorna, så ist svarade hon samma på ALLA frågor sen nästa lektion så ska vi skriva av hennes 12 sidor och kunna dom utantill FICK PRECIS REDA PÅ ATT VI SKA HA VIKARIE JAAAAAAAAAA SKIT BRA :D :D
då tittar vi antagligen på film nu på non :D
aja men jag berätta juh om svenska juste.... asså vi prata juh om diskriminering och trakasserier.
JAA NU SKA VI TITT PÅ FILM ME NOAH..


jah orkar inte beskriva om svenska det gör mej depremirad xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0